– warsztat 1 dniowy oraz profesjonalna sesja fotograficzna – wizerunkowa sesja zdjęciowa indywidualnie dla każdego uczestnika warsztatu wykonana przez Afoto Agencję Fotograficzno – Reklamową

  1. Blok – mój wizerunek a wpływ na kontakty z klientem wewnętrznym/ zewnętrznym
  • W jaki sposób wizerunek przekłada się na relacje i kontakty z klientem? Dlaczego warto zainwestować w markę osobistą?
  • Psychologiczne aspekty w budowaniu marki osobistej (np. konsekwencje efektu halo, pułapki psychologiczne, samospełniająca się przepowiednia)
  • Komunikacja werbalna – w jaki sposób dobór sformułowań i sposób mówienia wpływa pozytywnie lub negatywnie na budowanie wizerunku i komunikację z klientem
  • Komunikacja niewerbalna (mowa ciała) – o czym pamiętać budując swój wizerunek?
  • Blok – mój wizerunek a osiągane cele osobiste i zawodowe
  • Autodiagnoza – jak jestem odbierany/a przez innych: które elementy mojego wizerunku pomagają mi osiągać cele osobiste i zawodowe, a co wymaga zmiany?
  • Jak przełamać samoograniczające przekonania i odzyskać poczucie kontroli?
  • W jaki sposób nastawienie do samego siebie przekłada się na wizerunek?
  • Blok –  jak zbudować pewność siebie
  • Poczucie własnej wartości a wizerunek
  • Na czym zbudować zdrowe i stabilne poczucie własnej wartości i skuteczności – zwłaszcza przy pracy z klientem?
  • W jakich sytuacjach i przy jakiego typu osobach (w tym klientach) Twoje poczucie własnej wartości maleje? Jak sobie z tym konstruktywnie poradzić i budować pewność siebie?
  • W jaki sposób perfekcjonizm obniża poczucie własnej wartości? Jak zneutralizować „Wewnętrznego Krytyka” i odzyskać pewność siebie?

Narzędzia używane podczas warsztatu:

  • Odgrywanie scenek
  • Zadania indywidualne i grupowe
  • Dyskusje moderowane oraz mini – wykłady
  • Metody coachingowe

Zachęcam do obejrzenia filmików: moich rozmów z Agnieszką Łukaszewicz – fotografką i właścicielką Afoto Agencji Fotograficzno – Reklamowej

Marka osobista. Dodaj skrzydeł swojej firmie!

ZDROWY EGOIZM. Pokochaj siebie!

Co daje wykorzystanie własnego wizerunku w promocji usług?

Co blokuje kobiety przed założeniem firmy?